رعد

اینجا کلبه تنهایی من است کسی نمی اید کسی نمیبیند کسی نمیفهمد فقط من هستم و تو.. معبود بزرگ من.. نمیخواهم کسی بیاید و ببیند..

رعد

اینجا کلبه تنهایی من است کسی نمی اید کسی نمیبیند کسی نمیفهمد فقط من هستم و تو.. معبود بزرگ من.. نمیخواهم کسی بیاید و ببیند..

تنها کسم خدا

ـ نامت چه بود؟           ـ آدم

ـ فرزند؟                     ـ من را نه مادری نه پدر بنویس اول یتیم عالم خلقت

ـ محل تولد؟               ـ بهشت پاک

ـ اینک محل سکونت؟   ـ زمین خاک

ـ آن چیست بر گرده نهادی؟    ـ امانت است

ـ قدت؟                     ـ روزی چنان بلند که همسایه خدا اینک به قدر سایه بختم به روی خاک

ـ اعضای خانواده؟       ـ حوای خوب وپاک قابیل خشمناک هابیل زیر خاک

ـ روز تولد؟                ـ روز جمعه به گمانم که روز عشق

ـرنگت؟                    ـ اینک فقط سیاه ز شرم چنان گناه

ـ چشمت؟               ـ رنگی به رنگ بارش باران که ببارد ز آسمان

ـ وزنت؟                   ـ نه آن چنان سبک که پرم در هوای دوست نه آن چنان وزین که نشینم بر این زمین

ـ جنست؟               ـ نیمی مرا ز خاک نیم دگر خدا

ـ شغلت؟                ـ در کار کشت امیدم به روی خاک

ـ شاکی تو؟            ـ خدا

ـ جرمت؟                ـ یک سیب از درخت وسوسه

ـ تنها همین؟          ـ همین!!!

ـ حکمت؟               ـ تبعید در زمین

ـ هم دست در گناه؟      ـ حوای آشنا

ـ ترسیده ای؟         ـ کمی

ـ ز چه؟                 ـ که شوم من اسیر خاک

ـ آیا کسی به ملاقاتت آمده است؟        ـ بلی

ـ که؟                    ـ گاهی فقط خدا

ـ داری گلایه ای؟     ـ دیگر گلایه نه ولی....

ـ ولی که چه؟        ـ حکمی چنین آن هم به یک گناه!!!

ـ دلتنگ گشته ای؟        ـ زیاد

ـ برای که؟              ـ تنها فقط خدا

ـ آورده ای سند؟      ـ بلی

ـ چه؟                  ـ دو قطره اشک

ـ داری تو ضامنی؟        ـ بلی

ـ چه کس؟            ـ تنها کسم خدا

ـ در آخرین دفاع؟      ـ می خوانمش چنان که اجابت کند دعا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد