رعد

اینجا کلبه تنهایی من است کسی نمی اید کسی نمیبیند کسی نمیفهمد فقط من هستم و تو.. معبود بزرگ من.. نمیخواهم کسی بیاید و ببیند..

رعد

اینجا کلبه تنهایی من است کسی نمی اید کسی نمیبیند کسی نمیفهمد فقط من هستم و تو.. معبود بزرگ من.. نمیخواهم کسی بیاید و ببیند..

خداحافظ...

خداحافظ پریزاد من ای تنهای دیوانه   

برو بگذر از این شهر و از این خانه  

تو همجنس دوبیتی های پراحساس من بودی 

ولی اکنون نمیخواهم بمانی در میان کوچه های سرد ویرانه 

برو لیلای من که من خسته ام ...

درون سینه تنگم پر از تابوت مرگ است..

در اینجا انچه میروید سراسر یاس بیرنگ است.. 

ببین انجا پرستو میهمان هرشب نور است.. 

ولی اینجا سحر خفته است و شب کور است.. 

نمیدانم کی میشود اینجا کابوس زشتی را ندید؟ 

در انحنای لحظه ها اندوه و پستی را ندید ؟

من اما به یادبود مرگ رویایم ...

از این پس سرنوشتم را به دست باد خواهم داد 

برایم هرچه پیش اید خوش اید هرچه بادا باد..  

برو لیلای من که من خسته ام ... 

ببین در انتهای بودنم  

میان وحشت شبهای ظلمتگون دردالود 

غزل را با ددوبیتی میکنم درهم  

برو دیگر که حرفی نیست در میان واژه های تلخ زجرالود...

نظرات 5 + ارسال نظر
سراب جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:13 ب.ظ

وبلاگ قشنگیه

دختر تنها جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:52 ب.ظ http://www.alone-girl.blogsky.com

سلام ممنون که به وبم سر زدید وبلاگ شما هم خیلی قشنگه با اسم وبلاگتون لینکتون کنم؟

دختر تنها جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:13 ب.ظ http://www.alone-girl.blogsky.com

دختر کوچولو؟

من خودم کوچولوام گلم ‏

FARVARDINIES BOY جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:41 ب.ظ http://farn.blogsky.com

لینک وبلاگ قشنگتونو گذاشتم.

اگه خواستید منو با عنوان زیر لینک کنید:


FARVARDINIES BOY

زیبایی در نگاه ادمهاست، نه چیزی که بهش نگاه میکنن..

دختر تنها یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:46 ب.ظ http://www.alone-girl.blogsky

سلام خوبی؟چه خبر؟
یعنی چی توام کوچولویی؟
خوب باشه کوچووووووووووولوووووووووووو جون وبلاگت قشنگه.

مرسی گلم،خوبم ممنون که بهم سر زدی، من کوچولوها را بیشتر دوست دارم، گفتم شاید حرفم بهت برخورده!
راستی چشمای خودت خوشگلن دختر کوچولووووو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد