رعد

اینجا کلبه تنهایی من است کسی نمی اید کسی نمیبیند کسی نمیفهمد فقط من هستم و تو.. معبود بزرگ من.. نمیخواهم کسی بیاید و ببیند..

رعد

اینجا کلبه تنهایی من است کسی نمی اید کسی نمیبیند کسی نمیفهمد فقط من هستم و تو.. معبود بزرگ من.. نمیخواهم کسی بیاید و ببیند..

 

 

 

 

 

من از زندگی اموختم 

 چگونه اشک ریختن را 

 کاش اشکهایم می اموختند 

 چگونه زندگی کردن را..

نظرات 3 + ارسال نظر
منم سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:45 ق.ظ

جملت قشنگه ولی بوی نا امیدی میده.همیشه قسمت پر لیوان رو ببین.این تویی که زندگیتو می سازی نزار زندگی تو رو بسازه

هانیه جمعه 7 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:33 ب.ظ http://hajar19.blogsky.com

سلام ممنون که وب من اومدی ونظر دادی مر۳۰بازم بیا وب خیلی خوبی داری مطالبت خوب واموزنده بود خیلی به دردم خورد

FARVARDINIES BOY جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:48 ب.ظ

بخند بروی دنیا

تا دنیام به روت بخنده.

حیف نیست .

وقتی بهار هست

گل هست

زندگی هست

غصه بخوریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد