رعد

اینجا کلبه تنهایی من است کسی نمی اید کسی نمیبیند کسی نمیفهمد فقط من هستم و تو.. معبود بزرگ من.. نمیخواهم کسی بیاید و ببیند..

رعد

اینجا کلبه تنهایی من است کسی نمی اید کسی نمیبیند کسی نمیفهمد فقط من هستم و تو.. معبود بزرگ من.. نمیخواهم کسی بیاید و ببیند..

و اتاقم

   

 

واتاقم.....

و اتاقم پنجره ای رو به تجلی خورشید ولی افسوس...

پنجره ای رو به غروب ولی افسوس...

و اتاقم پر زهیاهوست زهیاهوی تنهایی..

                                       

 دفتری دارم اولش نام خدا اخرش...

...هم نفس تنهایی من...

رنگ قالی اتاقم گرفته است مثل روحم

نقس هایش رنگ پریده  گل هایش پژمرده

دیوار اتاقم زرد تیره..

جسم من خسته تر از روحم.. که اتاقم خسته از من..

و درون اتاقم هفت رنگ است

 اما چه کنم چشمهایم خاکستری است....

نظرات 2 + ارسال نظر
SAHA چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:27 ب.ظ

chera hamash afsus aji?? vaqti 2ta panjere dari ro be tolo v qorobe khorshid..
zibatar az in?!

FARVARDINIES BOY جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:46 ب.ظ

قلم توانایی داری.

ولی چرا اینقد غمگین

ممنونم از لطفتون،
تجربه های زندگیست که دیدگاه ادمها را میسازه و تجربه های تلخ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد