رعد

اینجا کلبه تنهایی من است کسی نمی اید کسی نمیبیند کسی نمیفهمد فقط من هستم و تو.. معبود بزرگ من.. نمیخواهم کسی بیاید و ببیند..

رعد

اینجا کلبه تنهایی من است کسی نمی اید کسی نمیبیند کسی نمیفهمد فقط من هستم و تو.. معبود بزرگ من.. نمیخواهم کسی بیاید و ببیند..

اخلاق

روزی از دانشمندی ریاضیدان نظرش را درباره زن و مرد پرسیدند. جواب داد: اگر زن یا مرد دارای ( اخلاق) باشند پس مساوی هستند با عدد یک =1  

اگر دارای (زیبایی) هم باشند پس یک صفر جلوی عدد یک میگذاریم =10  

اگر (پول) هم داشته باشند دوتا صفر جلوی عدد یک میگذاریم =100  

اگر دارای (اصل و نصب) هم باشند پس سه تا صفر جلوی عدد یک میگذاریم =1000  

ولی اگر زمانی عدد یک رفت (اخلاق) چیزی به جز صفر باقی نمی ماند و صفر هم به تنهایی هیچ نیست ، پس آن انسان هیچ ارزشی نخواهد داشت.

زندگی سرابی بیش نیست..

دراین غمسراغمگساری نبود 

 بسی ناله کردیم ویاری نبود 

 دلت رامکن ره بردوباخت 

 که این زندگی جزقماری نبود..